Met de Bedford naar Zweden - Reisverslagen van Karin Fraanje - WaarBenJij.nu Met de Bedford naar Zweden - Reisverslagen van Karin Fraanje - WaarBenJij.nu
Met de Bedford naar Zweden

Het leven is zo vol, vaak verlang ik naar een simpel leven. Mij terug trekken in de natuur. Want wat heeft een mens nu werkelijk nodig om te overleven en tevreden te zijn?

Ik ruilde mijn oude volvo 240 in voor een Bedfordcampertje uit 1973, mijn geboortejaar. Een klein wit busje dat liever niet harder dan 70 km per uur gaat en behoorlijk wat geluid maakt bij het gasgeven. 4 versnellingen, een bestuurdersstoel en een klein bankje voorin. Achterin een bed van 1.30 bij 1.65 en een eenvoudig keukenblokje, geen water, geen electra, alleen het 2 pits gasstel werkte.

Een week lang vermaakte ik mij met het inslaan van een basisvoedselpakket, beddengoed, warme- en zwemkleding, wat keukengerei en een klein tentje Alleen het hoognodige ging mee, ik wilde de bus niet onnodig belasten. Ik wilde graag naar Zweden, maar de grote weg op met het oude barrel vond ik een beetje spannend. Dus als het Drenthe zou worden vond ik het ook goed.

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2014

de bedford gaat de grens over

24 Juli 2014

De eerste kilometers met het oude brik
Karin

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1002

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 06 Juli 2014

Met de Bedford naar Zweden

Landen bezocht: