de bedford gaat de grens over - Reisverslag uit Schoonloo, Nederland van Karin Fraanje - WaarBenJij.nu de bedford gaat de grens over - Reisverslag uit Schoonloo, Nederland van Karin Fraanje - WaarBenJij.nu

de bedford gaat de grens over

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

25 Juli 2014 | Nederland, Schoonloo

In mijn mooie atlas van Scandinavia zit voorin een overzicht van Nederland Duitsland en Denemarken. Ik stippel een route uit over kleine wegen richting Denemarken met als eerste bestemming, via Stadskanaal (geboorteplaats van mijn oma) naar Bourtange. Ik houd niet van Nederlandse toeristische trekpleisters, maar nu de route precies door Bourtange heen loopt doen we een bliksem bezoekje aan het vestingstadje en pakken er ons eerste en enige terras van de hele reis. Zoon lief is dol op terrasjes en op cola, dus die straalt.

Ik wil door, ik heb in mijn hoofd dat ik Zweden wil bereiken en wil daarom niet te lang rondhangen. Het is moeilijk inschatten hoe veel kilometers we af zullen leggen in neen dag, hoe lang we het leuk vinden om in de bus te zitten en wat we tegen komen. Plannen is eigenlijk onmogelijk. Om snnelwu elwu
We houden de richting van de pondjes aan nelwu





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 998

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 06 Juli 2014

Met de Bedford naar Zweden

Landen bezocht: